sâmbătă, 3 decembrie 2011

Miron Cozma: "Eu am trei morţi la Timişoara. Eu am fost revoluţionar!"

   Ştirea zilei de astăzi a fost reprezentată, cu siguranţă, de nemuritoarea problemă a comasării alegerilor locale cu cele parlamentare (propusă de MAI). În ciuda importanţei acestei probleme, mă voi referi în cele ce urmează la evenimentul lansării la Timişoara a partidului lui Miron Cozma.
   Conform mediafax, cu acest prilej, "preşedintele Partidului Social Democrat al Muncitorilor (PSDM), Miron Cozma, s-a certat [...] cu un bărbat care a spus că este revoluţionar şi l-a întrebat ce s-a întâmplat în timpul mineriadelor, cel din urmă fiind scos din sală de alţi participanţi." Nervos, Cozma a răspuns:
  "Eu am trei morţi la Timişoara. Tu ai fost revoluţionar? Eu am fost revoluţionar! Am trei morţi la Timişoara! Voi sunteţi ciolănari."
   
   Replica lui Cozma este pe cât de penibilă, pe atât de absurdă. Aşadar, puterea revoluţionarului se măsoară în numărul morţilor!? Spune-mi câţi morţi ai avut la revoluţie, ca să-ţi spun cât de revoluţionar ai fost! 
   Acest concept de revoluţionar ar trebui să se bazeze pe propriul sacrificiu, nu pe sacrificiul altora. Însă, din experienţa de până acum, se pare că, în politica românească, mai important este sacrificiul celorlalţi decât propriul sacrificiu...

2 comentarii:

  1. Dom’ şef Cozma poate să-şi lanseze filiale oriunde -magazinul Muzica, la BNS, Academia Română, la Club Bamboo, Penitenciaru’ Rahova..- , are ce arăta. El e revoluţionar prin vocaţie, nici nu mai avea nevoie de trei morţi. Da’ dacă tot ţinea mărunţiş prin buzunare, l-a scos pe ăla, că zornăia mai tare.
    Şi încă ceva: până acum n-am avut şi noi parte de o Primă Doamnă mai de Doamne ajută. Eh, cu tanti Mar’nela intrăm în rândul lumii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic că, până la urmă, locul cel mai potrivit pentru lansarea filialelor trebuia să fie Penitenciarul Rahova. Acolo Cozma ar fi avut pe limba cui să vorbească, acolo ar fi fost cel mai puțin penibil, deoarece s-ar fi încadrat firesc în peisaj.
    În ceea ce-o priveşte pe madam Mar'nela, numai lucruri de bine :) A fost şi va rămâne muza poeziilor lui Cozma :))

    RăspundețiȘtergere